selamat datang ke eymanvokays.blogspot.com

perempuan Ohh perempuan .

assalammualaikum

entry kali aku TUJUkan KEPADA perempuan yang mengutuk memaki LELAKI :)
kau tak sedar kea yang kau kutuk uh sape ? bapak kau jugak , abang kau jugak ,
mulut kalau nak maki hamun tuh tapis sikedd , mulut kau dah macam loji ! 
engkau kata : lelaki tak patut hidup dekadd dunia nehh !!
lagi sekali kau kena pikir , takde laki susa kau nak hidup tahu .
takde laki azan takde weyh , macam mane kau nak sembahyang ?
perempuan BOLE kea ? khiamat dunia .
kau bole buadd keja susa - 2 kea , buad banggunan , aku rasa kau memang gagal bab - 2 angkad batu - 2 neh an *segelintir perempuan )
lagi satu kau HINA orang yang kutip sampah depan rumah kau ,
kalau takde laki ,  tak bersih negara kita , jarangkan perempuan buad
keja macam nehh ..
kau tuh tak pikir , takde otak , engkau makihamun lelaki , 
adakah suami kau PEREMPUAN ? takde kan ,
kalau kau TERROR sangad nak maki laki kan , kau maki depan bapak kau ,
kau maki hamun bapak kau , bole tak ?
stakadd dalam LAMAN WEB bole la ,

lagi satu , LAKI msg LAKI pakai sayang - 2
kau cakap : bapak dea arhh , GAY sial mamadd nehh ,
PEREMPUAN msg PEREMPUAN
pandai pulak kau bagi ayad , BESTIE lah ape lah ,

sekarang nehh kan laki suma jahat ,
perempuan kan ahli-2 syurga *banyakgelapahala)
dorang betul laki salah !
betulkan ?

sampay sini jelah ENTRY aku kali nehh ,
aku BUKAN saja-2 nak tulis macam nehh ,
tapi banyak sangadd yang MEMAKI tuhh ,
taktahan gela aku tengOk ayad dea :)

kau TERASA ? kesah pulak aku :)

TO : perempuan *capital H and E 
HAK MILIK: EYMAN AKHMAL