selamat datang ke eymanvokays.blogspot.com

LUMPUR ohh LUMPUR

Greeting Text

hey aLL ! hari aku nak cite pasal BUDAK TAMAN aku !
tadi KITAorang main BOLA , maklum lah padang comot sikit , maksud comot tuh LUMPUR :D hee , KITAorang dah byase main LUMPUR , tengah syOk-2 main bola ,
ade 3 or 4 perempuan , whaOaaa memang cantik ! tapi perangai same macam LUMPUR :D hee , sorie ehh ! mulut kau tuh macam sial sikit ! ade kea dia cakap ,
nih lah budak-2 kuala :D haha! aku syqO balik , tapi tak sampai hati nak syqO diaORANG ! aku cakap kau lagiLAH ! tengah panas pakai SWEATER ! gila kea hape , HUJAN pon takde , TUDUNG pakai BELIT-2 , dah macam hape , tudung zaman sekarang kods , lagi sorang MENYAUT ! ehh , bialah aku nak pakai sweater kea tak .. kau tade kan diam jelah ,  aku POn takde idea nak syqO ape .. aku diam , lagi sOrang die cakap , ehh , kau eyman akhmal ehh ? wahh , aku TERKEJUT  jugakk ! mane lah dia tahu name aku nihh , aku DIAM lagi , maklumlah , aku nih SEGAN+MALU dengan perempuan :P kawan aku NYAMPUK , wahh eyman ! kau HOT gila , dengan budak perempuan cantik lak uhh , haha , aku diam ! aku TAK kenal ohh dia , yang uh aku nak tegO dia , aku tak tahu nama dia !! LAGI sorang PEREMPUAN nihh ! jalanlah , aku tak selera tengOk dyORANG nihh ! dah lah berlumpur ! kalahkan orang KUALA ! haha , and dyORANG TERUS belahh !
sampai sekarang aku tak INGAT lagi sape perempuan tuh ! heshh ! dah lah cantikk !
HEHE! LUMPUR ohh LUMPUR kau memang spoil lah ! kalau takde LUMPUR kan segak sikit ! haha , perasan GILE ! haha , nih jE kods aku nak cite ! kalau anda PEREMPUAN dalam cite nihh , IM aku dekad FB :P haha ! chaOw !
HAK MILIK: EYMAN AKHMAL