selamat datang ke eymanvokays.blogspot.com

eLok TiGa ( THE PRO FIGHTER )


hey hey , hari nehh ( 16 / 11 / 2011 ) aku berpisah dengan budak budak dorm , haha , dulu aku anggap budak budakk nehh takde bende , sekarang nehh baru aku tahu , haha , aku rindu gela doh dengan kawan aku , si najibb ( baju kuning ) slalu buadd lawak , takde dea tak  harokk lahh kelas yang budak perempuan sekola aku nehh tak suke , haha , TEKEK ( baju coklat ) suke menganjengg , nganjengg dea memang kena tajukk , haha , dea nehh memang kuadd nganjengg , yusri ( baju pink ) tengah duduk tuh , itu kedua yang kena nganjengg , andd aaku tak suke sangad dengan dea , dah buadd sala bukan nak mintak maap , nak ajak bergado , muke dah jerawadd batu , haha , sorie :D LEMAU ( baju unggu ) dekadd belakang uh , dea nehh takde benda kod, budak baik :D kacang ( baju putih ) belakang uh , dea nehh nganjengg tak kena tajuk and kena nganjeng balekk , longOi jea kods , bhaha , docen ( baju merah ) sebelah aku tuh , dy nehh kuad gebangg je , and bajet :D haha maklum playboy :D
and aku takde benda , budak bodoh , mentah lagi , haha

aku rindu dengan korangg lahh weyhh , walaupon dekadd atas nehh ade aku kutok or puji , harap maaf , tahun depan jumpe lagi yaa ~

sayonara ~
HAK MILIK: EYMAN AKHMAL