selamat datang ke eymanvokays.blogspot.com

taman bukit pasir cRew


hey , aku buadd nehh pon kerana aku tengah bosan , dekadd fb tu sume dah hot hot , lagie lagie perempuan , haha , standard lahh an baru nak naekk , da lari tajukk pulak nehh , haha , aku nak cite pasal budakbudak bola je ,

 yang pakai beg tuhh muhammad haikal iman , hah , dea sekola menengah datin onn , 16tahun ,  stay dekadd batupahadd :D dah ade awekk kods , rasenye lahh , haha , strike dalam pasukan TBP F.c .

yang sebelah haikal pulak , muhammad amirul aliff , dea pulak sekola menengah tinggi batupahad , taktahu lahh ape yang tinggi :D umO dea 15 , muda setahun ,
batupahad , dea nehh banyak kawan perempuan , GF takde , taktahu lahh kenape takmahu usya , ngEEE ~ wings dalam pasukan TBP F.c and digelar speeder dengan kelajuan dea .

yang sebelahh amirul tuh pulak , muhammad nurizzat , sama dengan ekal , datin onn jugak , 16 tahun , dulu pahang , pindah batupahad and masuk TBP F.c , GF suda ada empunya , budak sekola dea jugak , midfielder dalam pasukan TBP F.c and digelar sebagai shooter .

sebelah dea pulak aku , muhammad eiman akhmal , sm vokasional batupahad , 16 jugak , batupahad :D GF 100% milik qila yamin , keeper dalam pasukan 
TBP F.c .

sebelah aku pulak muhammad haris , sekola arab , 16 jugak , GF tidak dikenal pasti lahh , deffender dalam pasukan TBP F.c and digelar , the last man .

kerana korangg aku daripada taktahu pasal bola nehh , jadi tahu menahu , and keeper tuhh keturunan ekhh , sebab bapak aku pon keeper , hehe , thankz a lot friends ,

friends forever .

* fullstop .
HAK MILIK: EYMAN AKHMAL